"Aaaa...min pungkula"

Kvällen är intagen...härligt❤!! Ätit goda toast o jag har tagit en kall...pyyyyysss :)))!!! Totalt slut :-/!!!!

Min minsting, 4-år är inte rädd för nått eller för följderna som kan bli. Nere på Sportshopen gick han fram till två killar (som går i 7:an), o säger "Är det du eller du som är dum i huvudet?"... OMG!!! Som tur va så brydde sej inte grabbarna om vad han sa :-P... Men tänk om dom hade gjort det!!!Shittt!!! Vill inte ens tänka den tanken!!

Sen tar han en cykel inne i lekrummet, cyklar som en duracellkanin, runt o runt o runt.... Tills han kraschar rätt in i kanten på cykelbanan, sätter sej upp o skriker "Aaaaaa...min pungkula"...!!!!
Japp, 4 år är han, hahaha :-P!! Höll på att dö..ASG!!

Trevlig kväll❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0