Änglar, dom finns❤

Puhh...äntligen hemma efter en helvetes färd tur o retur Göteborg :-/..!!!

Min rullstolsbundena storasyster var med uppe i detta oxå (utan hennes rullstol som vi smarta nog...eller inte...hade lämnat kvar på hemmet)!!!

Tyckte ju att bilen kändes konstig redan på ditväg, kunde knappt hålla ratten sååå mycket skaka den... Men tror ni det gick upp ett ljus om eventuell punktering för mej??!! Haha..NOT!! Glad i hågen kör jag ju vidare, hämtar storasyrrans tös o sen vidare o ska hämta lillsyrrans pöjk.
Lillsyrran bara "Ööö...du har ju punktering..på framdäcket"!!!! OMG!! Då hade man gjort det igen...för andra gången :-P.. Tyckte ju att det kändes konstigt :-O!!!!

Ok... Punktering, 2 barn o en rullstolsbunden syster, UTAN sin rullstol, i bilen....HJÄLP!!!! Malin tänk...!!! Sätter mej i bilen o börjar att köra runt i stan för att leta efter en däckverkstad, ASG!!!

När jag till slut hittar en, rusar jag in o nästan skriker till dom i ren desperation
"Jag har en bil med punktering, 2 låneungar o en rullstolsbunden syster, utan sin jäkla rullstol, som sitter i bilen, o dessutom är jag sjuk, har jobbat o har långt hem att köra".. Tystnad uppstår...ööööö...ooppppsss :-O!!!

Killarna tar av däcket o hjälper mej o säger sen när dom är klara "Du behöver inte betala något"... Alltså, jag säger bara... Änglar, dom finns❤!!

All kärlek❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0