Jättekissig

Hämtat killarna.....o 4-åringens kommentar när jag ber han att ta på sej ytterkläderna "Mamma, sluta stressa mej"....OMG!! Ska han tala på... I morse hade han sååååå bråttom.. Tog på han, o jag var jättekissig, sa att han skulle vänta... 3 sekunder så var han på utsidan huset, grrrrr... Hann o sätta mej på toa o upp igen, bara att knipa....ååååååå!!!

Min lediga dag i morgon försvann ut i tomma intet. Hoppa in o jobba i butiken :-P..!!!
Jag är såååå snäll, vad gör man inte för sitt jobb :-P...!!!! Öööööö...jaja, hoppar bara in några timmar på förmiddagen, så ledig hela eftermiddagen o kvällen :)

Pussar❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2012-11-06 @ 18:39:57
Postat av: Anonym

mjau mjau

2012-11-06 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0