"Öl men ingen alkohol"

Vilken dag!! Mycket som skall hinnas med innan helgen, o inte ett skit har jag fått gjort :-/... Får väl köra med mina nära o kära i morgon istället :)!!!

Precis kommit hem ifrån Måns fotbollsträning, hunnit slänga i dom lite pizza o nu dags att lägga minstingen! Det går fasen i ett :-P

Sen måste jag packa för grabbarna, dom åker redan i morgon kväll till snälla S som ska passa dom för mej hela helgen!! Tack underbara du!!! Hela helgen bara med mej, hahaha!!!

Vet ni vad Dotra säger till mej???!!!
"Mamma, du är en No Lifer"...hmmm... Vad är nu detta? Fattar nada!!! Jo, det fick jag förklarat för mej "Det är en som inte har nått liv"!!! Tack söta du :-/!!!!

O Måns sa till mej igår när jag tog en öl
"Mamma, bara du inte dricker alkohol, för då kan du dö!!" Men lilla hjärtat, jag dricker ju öl!! "Öl kan du dricka men inte alkohol"... Hahaha :)) så söt :))!!! Jag lovar, ska bara dricka öl o ingen alkohol :-P!!!!

Kram❤


Kommentarer
Postat av: Angela

Vad go han är! :)

2012-11-09 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0