Risktillägg???

Sån jädrans huvudvärk...tvi o spott :(
Känns som man har blivit överkörd av ett jetplan..dunk, dunk, vråldunk!!!!

Inte vart helt med idag på jobbet..saker händer hela tiden, allt från kaffeproblem till smugglande polacker o poliser i telefonluren...OMG :-/..!!! Samtidigt som man ska laga mat o hålla utkik på en parkerad bil som ägs av tungt kriminella!!! Får väl ha skyddsväst på jobbet snart, hahaha!!! Risktillägg i alla fall!! En Facklig fråga kanske?? Nej, just det!!! Jag är ju inte med i Facket ;-)!!!

Sen kommer det en kille med en dagens...Jag tycker han säger att han vill betala för två dagens på kort...Slår in för två dagens, han drar kortet...sen visar det sej att han sa att han ville ha på 200 kr, o inte två dagens...ööööö??
WTF.. Nu måste man ju tänka oxå :).. Hur mycket ska han ha tillbaka???..öööö... Japp, jag hämtar miniräknaren, samtidigt försöker Johanna säga nått till mej men jag "nä, kan själv ;)"... När jag får fram summan på miniräknaren som han ska ha tillbaka blir jag så PAFF, hahaha!!! Det är ju för en dagens han ska ha tillbaka, hahaha!! Nöt-Malin...blond eller?? :-P
Det var ju det Johanna försökte säga liksåm "Du behöver väl inte miniräknare för att ge tillbaks på en dagens "...

All kärlek❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0