Trasig Grind..Ööööö!!!!

Ok... Here I go again :-P..
Var bara tvungen att ta en paus, det blev sååå stort, press o stress..puhh!!
Det är ju jätteskoj att det är så många som gillar min lilla blogg ❤!!! Tack alla ni som läser den❤ Det värmer :)

Livet är ju precis som vanligt, upp o ner som en bergodalbana..wiiieeee!!! Även om jag inte åker den åkattraktionen, sååå vet jag precis hur det känns... Det vill jag lova..Promise!!!!

Denna vecka har jag barnen o det är ju total kaos...när 4-åringen tror att han kan bestämma över dom två andra äldre barnen så kan ni bara föreställa er... HJÄLP!!!

Var i affären.. Joel, 4-åringen, sprang in före mej..när jag kommer till grindarna som öppnar/stänger sig när man går in, ser jag Joel med en utav grindarna i näven!!! OMG!! Hur i helskotta fick han sönder den..så pinsamt, vart ska man ta vägen liksom, hahaha!!! Ta grinden i näven o "Ööööö...eran grind gick av"...
Det är ju tur att Tanum är ett sånt stort ställe så ingen känner oss ju..eller hur, hahaha!! Vi är ökända i affären..ASG!!

Kram med händer o fötter❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0