Hjärnan vs Hjärtat

Riktigt skitväder, och det ska man ut och köra i. Göteborg, tur och retur, blääää!! Det är ju värsta tänkbara väder att köra i. Bara hatar att köra långt i detta, har ju så svårt att avgöra om det är halt eller inte, hmmmm!! Nån vänlig själ som vill köra istället för mej :-/...!!!!

Sen ska killarna lämnas idag oxå. Så blir det en hel vecka för sej själv. Ska jag vara ärlig så ska det bli riktigt skönt, bara slapp och päs!!!!! Hojta till om nån vill hitta på nått sköj i veckan!!! Jag är på!!!!

Ledsen att det inte blev nått inlägg igår men det gick bara inte :(...!!! Mår inte så bra!! När inte hjärnan och hjärtat samarbetar blir det kaos!!! Kärlek är ingen lätt match!! För vissa kan det vara kärlek vid första ögonblicket, men för andra kan kärlek växa fram!!!

Jag älskar han, och hoppas fortfarande på att det där smset ska komma "Jag saknar dej, tycker om dej och jag vill försöka med dej"..... Önskedröm, åååå!!!

All kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0